من عاطفه ام ...

درحالي كه هر روز اخبار صدور احكام سنگين عليه فعالان سياسي تمام صفحات وب‌سايت‌ها را پر مي‌كند. يك خبر، يك محكوميت، روز سه شنبه 4 آذرماه، در ميان تمامي اخبار، منتشر شد و گم شد.

خبر 4 سال محكوميت دختري كه نه نامي بزرگ داشت و نه منصبي. قاضي دادگاه هم در جواب اعتراضش كه گفته بود، چرا سايرين را بعد از صدور حكم با قرار وثيقه آ‍زاد مي‌كنيد و من را نه، به او گفته بود كه " خودش را با آن‌ها مقايسه نكند." و عاطفه مقايسه نكرد،‌ نه با آن‌ها و نه با هيچ كس ديگر. اما آن‌جا كه صحبت از زنداني كشيدن و حبس به ميان مي‌آيد. عاطفه، هم‌پاي همان كساني حكم مي‌گيرد كه نبايد خودش را با آن‌ها مقايسه كند.

عاطفه نبوي، اولين زني است كه به دليل اعتراضات پس از انتخابات حكم محكوميت دريافت كرده است. آن‌هم تنها به دليل شركت در تظاهرات 25 خرداد. تظاهراتي كه خيلي از ما در آن شركت كرده‌ايم و از اين لحاظ هم جرم عاطفه‌ايم. اما حالا ما در خانه‌هايمان نشسته‌ايم و عاطفه بايد براي همه آن 3 ميليون نفري كه ‌آن روز در خيابان حضور داشتند، در زندان بماند. 4 سال.

كمپين " من عاطفه‌ام" از آن رو توسط جمعي از فعالان مدني تشكيل شده، تا توجه افكار عمومي و نهادهاي بين المللي را به حكم غيرعادلانه صادر شده عليه عاطفه نبوي جلب كند.از اين رو، ما در اولين فراخوان خود از همه كساني كه در اعتراضات پس از انتخابات و به خصوص در تظاهرات 25 خردادماه شركت كرده‌اند، مي‌خواهيم با نوشتن چند خط، براي عاطفه و براي دستگاه قضايي، بگويند كه ما هم‌جرم عاطفه هستيم و اگر قرار است او زنداني شود، بايد همه ما به جرمي مشترك زنداني شويم.عاطفه نبوي در زندان است و نامش در هياهوي اين همه خبر بازداشت و زندان گم شده است. اين دختر 28 ساله، بايد 4 سال در زندان بماند. براي يك روز حضور در خيابان. يك روز اعتراض. ما مي‌خواهيم بگوييم كه مانند او فكر مي‌كنيم. كه همه ما عاطفه هستيم. كه بايد همه ما را زنداني كنند.

77 نظرات:

سید گفت...

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
دعای نیمه شبی رفع صد بلا بکند

ناشناس گفت...

لعنت به افرادی که ظلم میکنند و دختری معصوم را 4 سال ، که ممکن بود بهترین روزهای زندگی او باشد ، را محکوم به ماندن در قفس میکنند ، هیچ وقت ظلم پیروز نخواهد شد عاطفه تنها نیست ...

ناشناس گفت...

طاقت بیار رفیق/ دنیا تو مشت ماست/ طاقت بیار رفیق/ حورشید پشت ماست

ناشناس گفت...

اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی
برآورند غلامان او درخت از بیخ

,وبلاگ نویسان علیه اعدام گفت...

ما همه وبلاگ نویسان و همه فعالين حقوق بشر و سازمانهاي حقوق بشر را به پیوستن به این کمپين و به اقدام فوری برای توقف مجازات اعدام در ایران به طور کلی و توقف مجازات اعدام محمد رضا علی زمانی, آرش رحمانی پور؛ رضا خادمی, حامد روحي نژاد و ناصرعبدالحسینی به طور اخص فرا می‌خوانیم . .

ناشناس گفت...

heyfe in dokhtare mah marg bar jenayatkarhaye jomhuriye eslami

ناشناس گفت...

Man MIgam inha ba Tamame gemaghat khod daran be tah chah miravan ino darin mibinid SHOMARSHE MACOS BARISHAN BE CHARKHESH DAR AMADE

ناشناس گفت...

Man MIgam inha ba Tamame Hemaghat khod daran be tah chah miravan ino darin mibinid SHOMARSHE MACOS BARISHAN BE CHARKHESH DAR AMADE

ناشناس گفت...

agar jenayatkaran mikhahid shamele avfe melli shavid dast az jenayat va zolm bardarid in akharin ekhtar ast be shoma akharin hoshdarhara midahim agar mikhahid sare shoma bar sare dar avizan nashavad taslime mardome iran shawid va shamele avfe melli gardid

iman گفت...

khodaya to khod behtar midani pas man chera?

ناشناس گفت...

ma hame ba to hastim

ناشناس گفت...

They keep her in jail because they are worry she will publicize what they did to her and others- rape and torture.

سعید گفت...

من هم یک عاطفه ام
من هم 25 خرداد در خیابان بودم
در روزهای بعدی اش هم بودم که ندای عاطفه باشیم و ندای خودمان
محکومیت عاطفه محکومیت آزادی است که همیشه به فریادهای ما سبز است

ناشناس گفت...

من یک ایرانی ام. روز 25 خرداد در خیابان نبودم. روز 30 خرداد هم نبودم. خیلی روزهای دیگر هم نبودم. اما روز قدس بودم و مثل همه مردم (انسانها) فریاد آزادی و آزادگی سر دادم. سیزده آبان هم بودم و مثل خیلی از مردم (انسانها) مورد هجوم با باتوم و گاز اشک آور قرار گرفتم. اگر زنده باشم باز هم می روم. اما با بخشی از نوشته این وبلاگ مخالفم. عاطفه باید آزاد شود از زندانی که به جرمی مسخره برایش تدارک دیده اند،نه اینکه ما هم دستگیر شویم. به امید پیروزی و آزادی 

ناشناس گفت...

ای رفیق امیدوارم هر چه زودتر به آغوش دوستان بازگردی.
این سنگدلان از آن جهت عاطفه را به بند کشیدند که عاطفه ای نباشد که قلب بی عاطفه شان را رسوا کند

ناشناس گفت...

سلام . من عاطفه ام ...
مثل همین عاطفه 25 خرداد و 30 خرداد و روزهای دیگه هم توی تظاهرات بودم ، امیدوارم عاطفه آزاد بشه ...

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم
ما دوباره سبز می شویم ......

ناشناس گفت...

مردم دیگر این حکومت غاصب را تحمل نمی کنند. عاطفه ها را از زندان آزاد خواهیم کرد. ما همه عاطفه ایم، زهی خیال باطل از این در بند کردن...

ناشناس گفت...

عاطفه عزیز
عزیزی که در بند بی عاطفه گی ها هستی.
بدان که با تو هستیم و برای آزادی تو و آزادی اندیشه کنار هم خواهیم ماند.

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دریا گفت...

ما بیشماریم. ما تا روزی که تمام عاطفه ها رو آزاد نکردیم دستبندهای سبزمون رو باز نمی کنیم و در تمام راهپیمایی ها شرکت می کنیم. حتی اگر حکمش زندان ابد باشه.اندکی صبر سحر نزدیک است.

ناشناس گفت...

از این حکومت وطن فروش ایرانی ستیز متنفرم و هر روز از خدا یک چیز رو میخوام و اونم نابودی هر چه سریعتر این حکومت و طرفداراش و آزادی ایران و تمامی فرزندانش.

دوست گفت...

عاطفه جون
هرگز بعد از جدایی از روزهای خوب دانشگاه و جلسات نشریه مستقل دانشجویی کوچکمان حتی فکرش را هم نمی کردم که روزی نام تو را در لیست زندانیان ببینم!
عزیزم هنوز هم صدای شیرینت وقتی که با جدیت تمام از عقاید آزاداندیشانه ات دفاع میکردی در گوشم است....
وقتی که برای زنان مینوشتی.....

تو تنها زنی نیستی که بهای ازاداندیشی و یا شاید دگراندیشی را میدهد....
نام بزرگت در زمره دلاورمردانی که برای دفاع از آزادی می کوشند بر صفحه تاریخ خواهد درخشید.....

به تو غبطه میخورم از بلندی نگاهت
به تو غبطه میخورم از صلابت کلامت....

و بر خود می بالم که افتخار دوستی تو را داشتم.....

باشد که فردای آزادی پرچمدار صلح و خوشبختی برای همه باشی

عزیزم راهت ادامه دارد

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام ..........

ناشناس گفت...

من عاطفه ام، من ندایم، من سهرابم، من محسنم، من رامینم، من همۀ نداهای سرخ و سهرابهای سر به بالین گذاشته ام. من ایرانی ام...

ناشناس گفت...

من عاطفه ام، من ندایم، من سهرابم، من محسنم، من رامینم، من همۀ نداهای سرخ و سهرابهای سر به بالین گذاشته ام. من ایرانی ام...

ناشناس گفت...

بسم الله القاسم الجبارین
نفرین بر کودتا گران ستمگر که برای لذت دو روزه دنیای فانی چه ها که نمی کنند!
به راستی آیا به قول آن بزرگوار نباید همگی خود را به زندان اوین معرفی کنند! و آیا زندانهای حکومت جائر کودتایی جا برای میلیونها زن و مرد آزاده ایرانی دارد!؟

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام....ما همه عاطفه ایم...میلیون ها عاطفه....

فرناز گفت...

من عاطفه هستم لطفا عاطفه را آزاد کنید

ناشناس گفت...

سلام مهرداد هستم من در اکثر راه پیمایی ها و روزهای بعد از انتخابات شرکت کردم پس من نیز باید محکوم بشوم

متاسفم برای این حکومت که روی تمام دیکتاتور ها را سفید کرده هیتلر با هموطنانش اینگونه نمی کرد .

به امید آزادی عاطفه و عاطفه ها.
مرگ بر حکومت سراسر دروغ و نیرنگ.
درود بر ایران و ایرانی سبز.

ناشناس گفت...

من عاطفه نیستم ولی خیلی دوستدارم مثل عاطفه باشم من پدریا برادربزرگترعاطفه هستم .اونهاتلاش میکنند بازهرچشم گرفتن ازعاطفه هامردم راازتلاش برای گرفتن حقوق ازدست رفته منصرف کنند منم مثل عاطفه اون روزتوخیابان بودم

ناشناس گفت...

ما همه عاطفه ایم

من هم عاطفه هستم گفت...

من عاطفه، یک ایرانی ام، یک زندانی ام، یک ایرانی زندانی ام. من در وطنم زندانی ام. اما تلاش نمی کنم از زندان فرار کنم. زندانبان!!! من تورا از این زندان می رانم، من دیوارهای این زندان را فرو خواهم ریخت، زندان بان دیگر نوبت تو به سر رسیده است.اکنون زمان مااست.

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام

ناشناس گفت...

هزاران عاطفه هنوز درگیر طبقاتی با نام خویشتن اند. زیرا که در میان این همه سر فرازان عرصه ی نبرد. بعضی ها هم نمی خواهند چیزی جز سرباز ساده باشند. وهمین نخواستن اشان باعث می شود .گم نام شوند .تا جائی که حتا یک قاضی (که چه عرض کنم !) یک مرد قانو زور.به او بگوید . خودت را آنها قاتی نکن. یعنی نام آنهارا صدای آمریکا وبیبیسی چندین بار تکرار کرده ونام تورا هیچ/ عزیز مادر برو ودنبال وثیقه هم نگرد. چون فعلا وقت ما باید صرفا شهرتمندان شود. ای لعنت بر این شهرت! که حتا در اخلاق جلادخانه هم اثر می گذارد. شلاق زن قطعن به آدم مشهور فشار کمتری می آورد چون می داند طرف روزنامه نگار است مثلا ویک جائی رسوایش می کند. اما این دختر گل این خانم نبوی چه می شود باید حبس ناشناسی اش را هم بکشد.
برای مطرح شدن او هر کاری که لازم باشد انجام می دهم.
بی دریغ بگوئید چه می شود کرد؟
یا حق
مصطفا

رضا گفت...

نگاه عاطفه در بند غم نمیماند
بداند اهریمن
چنان نماند و چنین نیز هم نمیماند
هزار عاطفه در قلب های ما رویید
به سان دختر معصوم در دل خرداد
برای ما رویید

فاطمه گفت...

چنین ترسیدن از دختران و پسران سرزمین نشانه ضعف است. ترس از عاطفه، سهراب، کیانوش و....
هرکدوم از ما به اندازه تواناییمون تلاش میکنیم برای رهایی عاطفه ها

نسرین مزرعه گفت...

ای دوست مترسان ما را ز دشمن!
ترسی ندارد سری که بریده است!
آخر مگرنه مگرنه در کوچه عاشقان گشته ام من؟!
هرگز فکرنمی کردم دخترآرام و مهربانی که تنها یکبار دیده بودم اگرچه پیشتر وصفش را بسیار شنیده گذشته ای چون من داشته باشد!این بار او به جرم خویشاوندی با کسانی که چون بسیاری دیگر زیربار هرجور حرفی نمی رفتند محاکمه می شود!اتفاقی که ممکن است متوجه من یا خیلی از ماهاباشد وچه بیهوده می انگاشتم پنهان کردن گذشته ام را زیرخروارها خاک اما انگار مادرم بیش از من و ما می دانست که شناسنامه ام را باطل کرد!سرت را بالا بگیر دختر، ما همه سیلی خورده ی این خاکیم !

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام

حسينه گفت...

ازادي هزينه دارد


من هم عاطفه ام

منا گفت...

روز به روز به تعداد عاطفه ها اضافه می شه.من هم یک عاطفه ام

Unknown گفت...

سلام
پیشنهاد میکنم یک لینک حامیان عاطفه برای حامیان عاطفه ایجاد شود.

ناشناس گفت...

ما همه عاطفه ایم
عاطفه در قلب ماست پس ازادی او در یاد ماست.

ایمان گفت...

من هم عاطفه ام؛
اما نه مثل تو
عاطفه ای از جنس گناه
عاطفه ای که می شد حتی اندکی سنگینی بار سنگینت را به دوش کشم،
عاطفه ای که تو را در زندانی دیگر تنها گذاشت،
عاطفه ای از جنس خواب!
من مانند تو نیستم که تو روزها و شبانت سرشار از آزادی است،
آزادی روح بی گناهی که هر لحظه تواند رهاتر از پرندگان آسمان و مرغان رها به آسمان پرواز کند،
اگرچه جسمت آفتاب و هوای آن بیرون را طلب می کند...
من هم عاطفه ام...
عاطفه ای که باید با تو می ماندم،
عاطفه ای که شرمسار از تنهایی اکنونت است...

ناشناس گفت...

عاطفه عزیز مطمئن باش که به روزی نتیجه حرکت آزادی خواهیمان را خواهیم دید و همه ما از این زندان رها میشویم.

جنبش مردمی پیروز است.

محمد گفت...

سلام عاطفه عزیز
تو را میشناسم آنگاه که حاضر شده ای که تاوان اشتباهات من و پدرت را بدهی
تو را میشناسم آنگاه که در برابر سکوتت ،فرش زندان را برایت پهن کردند
تو را میشناسم آنگاه که میتوانستی شحجاعتت رامانند خیلی ها در پشت نقاب مصلحت و احتیاط پنهان کنی
عاطفه عزیز ،میدانم برایت سخت است ولی به عنوان یک پدر از تو خواهشی دارم و آن اینکه نگذار پدرت از ناراحتی هایت با خبر شود ،نگاه به ظاهرش نکن ،اگر قلب بیمارش هنوز می طپد تنها به خاطر توست ،اگر هنوز با کمری شگسته سرپاست ،باز هم نمیخواهد تو را ناراحت کند
خدا کمکش کند
دور نیست عاطفه جان ،زمان آزادیت را میگویم ،باورکن

امید گفت...

حکم عاطفه و سایرین حکم همه ماست. ما این احکام را غیر قانونی و نا معتبر می دانیم.

ناشناس گفت...

...اندکی صبر، سحر نزدیک است ...

بابک گفت...

ما همه با هم هستیم....16 آذر از دانشگاه تهران تا میدان آزادی...ما بی شماریم...طاقت بیار رفیق...خورشید پشت ماست..VVVVVVVVVV

نرگس گفت...

http://ragbar.blogfa.com/post-244.aspx

این پست را برای همراهی با کمپین نوشتم.
زنده باد آزادی!

نرگس گفت...

http://ragbar.blogfa.com/post-244.aspx

این پست را برای همراهی با کمپین نوشتم.
زنده باد آزادی!

سهراب گفت...

سلام، من هم یک عاطفه هستم از 4 ملیون عاطفه ای که 25 خرداد در راهپیمایی سکوت شرکت کردیم . دراین رژیم منحوس پاسخ سکوت عاطفه ها زندان اوین است. زندانها را تبدیل به دانشگاه کردند و حالا نوبت ما عاطفه هاست که روز دانشجو را تبدیل به کابوس ابدی دشمنان مردم کنیم.

ناشناس گفت...

گوش ندادي دختر
سالها پيش گفتم: زن را جه به اين كارها؟
كل كل كردي با من !
سالها بعد هم گفتم و تو گوش ندادي!
اما حالا چه؟
من هنوز تنهام
به قول بودا چون كرگدن تنها سفر مي كنم
و تو !
هزاران شده اي ! هزاران عاطفه !
من باختم !

نسرین گفت...

سلام لطفاًهرچه سریعتر اقدام به راه اندازی صفحه فیس بوک نمایید چون مطالب اونو خیلی راحت تر میشه با ایرانی های داخل و خارج درمیان گذاشت.من می خوستم خودم اقدام کنم اما گفتم شاید باید هماهنگ شه با کمپین

کمپین گفت...

دوستان عزیز.. صفحه فیس بوک برای عاطفه درست شده و آدرسش روی همین وبلاگ موجود است.. میتوانید در آنجا هم فعال شوید..

سحر گفت...

سلام . دلمون برات تنگ شده عاطفه . هیچی بی تو قشنگ نیست . حتی اون جمله معروفت .

ناشناس گفت...

رژیم با صادر کردن حکمهای حبس طولانی مدت، وانمود می کند اعتماد به نفس دارد. 4 سال برای عاطفه، 9 سال برای سعید لیلاز؛ حال آنکه با اطمینان نمی توان گفت 4 هفته دیگر هم سر کار می ماند!

مریم گفت...

عاطفه جان ممنونم ازت که در تظاهرات شرکت کردی و برای ازادی و برقراری عدالت اقدامی کردی. تا ازادی تو وبقیه خودم را در زندان حس می کنم و در هر تظاهراتی شرکت خواهم کرد. عاطفه را ازاد کنید.ما بیشماریم و سحر نزدیک است.

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام...

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام...

مهرناز گفت...

من ایران نبودم که در تظاهرات شرکت کنم، ولی به خدا 6 ماه است هر لحظه به فکر ندا و سهراب و محسن و کیانوش و ...و عاطفه و شبنم و کبرا هستم. امروز نامه عاطفه را خواندم و دوباره دلم لرزید برای پستی آنهایی که به خیال خود این گونه او را به بند کشیده اند. امیدوارم آزادی دوستانمان، و شروع زندگی دوباره برای همگیمان را زودتر ببینم. اگر افکارمان و تلاش برای انتشار اخبار را هم جرم می دانید، من هم عاطفه ام.

ناشناس گفت...

سلام.
میدونم که میشه از رو آی پی نظر دهنده ها رو شناسایی کرد ولی آخه مگه زندون ها گنجایش چند ده میلیون آدم رو داره؟ الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم. لعنت خدا بر ظالمان باد

ناشناس گفت...

خواهرم
روزگاري نه چندان دور از اين پيله نمور رها خواهي شد
و آنگاه در خيابان هاي پر التهاب اين شهر ،
جشن پروانگي ات را به سرور وشادماني خواهيم نشست.

ناشناس گفت...

من عاطفه ام؟

آرزویم این است که عاطفه باشم.

آزادی مردم عزیز کشورمان ایران از چنگال خونریز دد منشان مذهبی را به عاطفه ها پیشاپیش تبریک میگم.

عاطفه ؟ برای جشن آماده ای؟

نفیسه گفت...

باور نمیکنم که اینقدر رژیم ترسو شده باشدما می خواستیم فقط به اعتراضمون رسیدگی بشه واقا راسته چوب رو که برداری گربه دزده خودش در میره...
عاطفه در تمامی روح سبز ایرانی ها تکثیر شده عاطفه رو آزاد کنید و از طوفان خس و خاشاک بترسید....

عاطفه گفت...

به نام خدا

من عاطفه ام ،دور از وطن. هر کجاانسان آزادهای هست او هم عاطفه است.

و ظالمان! یک لحظه خود و عزیزترین عزئزتان را درزندان به جای عاطفه مجسم کنید.

ناشناس گفت...

salaam, hame ma atefeh hastim, pas hame mellate iran ra zendani konid

ناشناس گفت...

عاطفه , عاطفه , عا طفه ,
شبنم مددزاده , فریبا پژوه , مهرنوش اعتمادی , آذر منصوری و .........
دهها و شاید صدها زن از بعد از انتخابات بازداشت شده اند.
به خاطر اینکه همراه مردان این سرزمین در تظاهرات شرکت کرده اند , در روزنامه فعالیت داشته اند و از حق طبیعی خود برای گرفتن آزادی استفاده میکرده اند.
به خاطر اینکه به دنبال شکستن این قفس بودند و پرواز
اما مایی که حال در خانه ی خود نشسته ایم و کنار به بازداشت ها نگه میکنیم چه میکنیم؟
چه میکنیم برای پریدن از قفس؟
روی سخن من با اقایانیست در وزارت اطلاعات و دادگستریها نشسته اند و فقط به خاطراین که از بودن و حق طلبی جوانانی مانند عاطفه میترسند , بدترین شکنجه ها و حکم های بازداشت را برای انها میبرند.
آخر چرا؟
به کدامین گناه؟
به خاطر حمایت از موسوی ؟
یا جوان بودن؟
ولی برای عاطفه فقط یک حمله میتوانم بنویسم
(طاقت بیار رفیق ما هر دو بیکسیم ,
طاقت بیار رفیق داریم میرسیم)

ناشناس گفت...

من عاطفه ام

راوي گفت...

با اميد به نور خداوند كه در دلها پرتو مي افكند ...
مطابق قوانين يك زن حق سفر و يا اقمت در مهمنخانه ها را بدون همراه داشتن مرد محرم ندارد و لذا از لحاظ همان احتجاجاتي كه منجر به صدور اين حكم گرديده است سكونت يك دختر در مكاني همچون زندان چطور مي تواند توجيه داشته باشد اين در حالي است كه پيامبر گرامي در هنگام جنگ ميان خود و دشمنان هيچگاه زنان را به اسارت نمي گرفتند ضمن آنكه امام علي حتي در هنگام جنگ نهروان به زنان به جاي مانده از كشته شدگان خوارج نيز سهميه آذوقه مقرر مي داشت كه خود نشان از امر دين به رعايت زنان است از طرف ديگر با توجه به اينكه شهادت يك زن را نصف شهادت يك مرد دانسته و رسيدن به رياست را براي زنان ناممكن مي دانند لذا در مورد حكم زندان نيز آيا نبايد ثبات رويه احراز گردد و نصف حكم مزكور براي اين دوشيزه لحاظ گردد.. ضمن آنكه به دليل آنكه حضور زنان به تنهايي در خارج از مكان شخصي بدون همراه محرم ناممكن است چرا اين حكم به حصر خانگي تبديل نمي شود اين كار در كشور مسلمان كاملا منطقي و مطابق با نظر دين در برخورد با زنان مجرم است ... ( لازم به ذكر است من فقط به بررسي موضوع بطور كلي پرداخته و از ورود به بحث جرم و عدم جرم پرهيز نموده ام ) اين موارد را مي توانبه عنوان دادخواست به قاضي پرونده داد ...

ناشناس گفت...

من اين موضوع را بصورت يك اطلاعيه درفيس بوك ديدم كه ظاهرا خوب پخش شده بود ...چرا بسته شد ؟ در آنجا مي شود براي كمپين بين المللي بهتر تبليغ كرد ..اما توي اين گوشه كه كسي مطلع نميشه كه بخواهد در ان شركت كند و احتمالا قدم مثبتي برداشته شود ؟

ناشناس گفت...

من شاهد بودم كه اين صفحه در فيس بوك بوده اما بسته شده است ؟ به چه دليل؟ البته حدس مي زنم به چه دليل.. به هرحال من يك مسلمان هستم و براي آنكه به يك نفر كنم نياز به شناختن او ندارم .. من به وظيفه خودم در حد توان عمل مي كنم و يك صفحه از طرف خودم براي ايشون راه اندازي مي كنم تا روزي كه انشاء ا... اين اقدام افراطي تعديل شده و به آزادي ايشان ختم شود ...
خدايا با اميد به شما كه همه چيز در يد قدرت شماست ..

ناشناس گفت...

عاطفه ها و نداها تكرار ميشوندامايك روز اين تكرار مي ايستد............. و ما پيروز ميشويم و همين وبس

ناشناس گفت...

ما همه عاطفه ايم و عاطفه ها روزي يكي ميشوند و ..........

ناشناس گفت...

عزیزم تو در بندی و من در غربت و هر دو به خاطر فقط یک کلمه دربندیم و به خاطرش مجنگیم به خاطر ازادی ازادیی ایران وایرانیان عزیزم صبور باش و شاد باش که من همشه باهاتم.
درود ایران درود ایرانی
هموطن در غربت

ناشناس گفت...

باید گمان کرد مردن بهتر است .اما چه فایده که همه مردند پس مردن هم زیاد کار ساز نیست

ناشناس گفت...

من هم عاطفه ام

من در برخی از روزهای اعتراض شرکت کردم حتی اگر هم شرکت نکرده بودم می دانم که به ناحق عاطفه در زندان است او جوان است و زیبا باید فکر کند فریاد بزند و بسازد ساختن است که دیکتاتور ها را می ترساند من هم هستم و ندای اعتراض باقی می ماند حتی اگر آزادی سهم ما نباشد

احمد گفت...

مردها دارند زندگیشان را میکنند و عاطفه در زندان است!!!